IS برنامه درسی کارشناسی: پیش بینی نتایج دانش آموز در بخش درس برنامه نویسی
The IS Undergraduate Curriculum: Predicting Student Outcomes In An Upper Division Programming Course
نویسندگان |
این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است ورودعضویت |
اطلاعات مجله |
Journal of College Teaching & Learning – September 2007 Volume 4, Number 9 |
سال انتشار |
2007 |
فرمت فایل |
PDF |
کد مقاله |
14048 |
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.
چکیده (انگلیسی):
Academic performance of students is a primary factor in student attrition. Being able to reliably predict
academic success would facilitate improved advising for academic program and course selection. This
study examines several predictor variables and assesses their value in predicting course performance in
an upper division computer programming course in an undergraduate business-based Information
Systems (IS) degree program.
کلمات کلیدی مقاله (فارسی):
برنامه درسی ،کارشناسی
کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):
Undergraduate، Curriculum
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.