ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
شنبه, ۲۹ اردیبهشت

یادگیری صحیح؛آموزش عالی

Authentic Learning in Adult Education

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله Procedia - Social and Behavioral Sciences 142 ( 2014 ) 410 – 415
سال انتشار Procedia - Social and Behavioral Sciences 142 ( 2014 ) 410 – 415
فرمت فایل PDF
کد مقاله 7181

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

The purpose of this study was to explore the nature of teaching practices for developing authentic learning
through the process of initial teacher education. Starting from the assumption that authentic learning experiences
are those that are personally relevant from the learner's perspective and situated within appropriate social
contexts, this study presents five ways university teachers can support authentic learning. The five ways authentic
learning can be implemented are related to how to provide students with the opportunity to reflect or how to
provide students with coaching and scaffolding at critical times, also promoting articulation to encourage students
to verbalize their knowledge and thinking. Also, teachers have to enable students to use technology and to
provide the opportunity to collaborate in order to have an authentic learning environment. The study focuses on
the implications for higher education and its pedagogical practice for cultivating authentic learning in adult
education with a continuous commitment to constructing self-based, authentic futures

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

یادگیری صحیح، آموزش عالی

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

authentic learning; higher education;

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری