ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت

یادگیری از تعامل مشتری: چگونگی ایجاد پیشنهادات سطح قیمت برای آزمایش محصولات در محیط های بازار ترکیبی

Learning from customer interaction: How merchants create price-level propositions for experience goods in hybrid market environments

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله http://www.journals.elsevier.com/computers-in-human-behavior
سال انتشار October 2015
فرمت فایل PDF
کد مقاله 865

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

For hybrid merchants, who sell goods simultaneously through digital media and conventional channels, creating a price proposition is a major and controversial decision. We model the interaction between hybrid merchants and their customers within the context of an experience goods market; and we study how merchants and customers both learn from this interaction to make optimum decisions. The equilibrium solution of the proposed game shows that experience goods’ loyal customers tend to switch channels, make repeat purchases online, and avoid learning alternative value propositions. And the optimum strategy for hybrid merchants involves higher prices that rely on solid branding and knowledge of the clientele. The findings also yield important managerial implications.

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

یادگیری از تعامل، مشتریان آنلاین، قیمت پیشنهادی، آزمایش محصولات، تاجران ترکیبی

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

Learning from interaction; Online customers; Price proposition; Experience goods; Hybrid merchants

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری