کلاس درس مشکل به عنوان اثری بر زمینه ی چند-سوادی
Difficult classroom as effect of multi-literacy in the field
نویسندگان |
این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است ورودعضویت |
اطلاعات مجله |
Procedia - Social and Behavioral Sciences 128 |
سال انتشار |
2014 |
فرمت فایل |
PDF |
کد مقاله |
9108 |
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.
چکیده (انگلیسی):
This article investigates the difficult or problem classroom and aims at delineating the Romanian experience as effect of the multi-literacy of situated pedagogical scientific discourse. Our proposal is a qualitative research by interview according to the following purposes: describing the problem class and constructing the communication map in difficult class. To conclude, the
measure that should be imposed by the next educative politics is the training of the trainers with the goal of giving them strategies and techniques in order to be prepared to deal with inappropriate behaviors and situations that might arise in the classroom.
کلمات کلیدی مقاله (فارسی):
مدیریت کلاس درس، جامعه شناسی آموزش، روانشناسی آموزش، تحقیق کیفی، نماد شناسی
کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):
classroom management; educational sociology; educational psychology; qualitative research; semiotics
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.