ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
جمعه, ۳۱ فروردین

کلاس درس مشکل به عنوان اثری بر زمینه ی چند-سوادی

Difficult classroom as effect of multi-literacy in the field

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله Procedia - Social and Behavioral Sciences 128
سال انتشار 2014
فرمت فایل PDF
کد مقاله 9108

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

This article investigates the difficult or problem classroom and aims at delineating the Romanian experience as effect of the multi-literacy of situated pedagogical scientific discourse. Our proposal is a qualitative research by interview according to the following purposes: describing the problem class and constructing the communication map in difficult class. To conclude, the
measure that should be imposed by the next educative politics is the training of the trainers with the goal of giving them strategies and techniques in order to be prepared to deal with inappropriate behaviors and situations that might arise in the classroom.

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

مدیریت کلاس درس، جامعه شناسی آموزش، روانشناسی آموزش، تحقیق کیفی، نماد شناسی

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

classroom management; educational sociology; educational psychology; qualitative research; semiotics

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری