ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
شنبه, ۱ دی

چهار عامل روانشناختی به عنوان عملکرد اجرایی به افزایش علاقه به یادگیری

Four Factor Psychologies as Executive Function to Increase Interest of Learning

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله Procedia - Social and Behavioral Sciences 112
سال انتشار 2014
فرمت فایل PDF
کد مقاله 9114

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

A long period of learning in the school will challenges for teachers. Because a bad situation of learning will make problem psychology such depression until learning disability case. That’s way the teacher must to arrange method of learning that involved four factors psychology in learning situation. The four factor psychology such as clearness, specific, involvement, and easiness. The result to show that method have four factor psychology more effective than traditional method to increase interest of student. This condition describe effective control on executive function. Executive function is self-regulation control that maintain of attention. Executive function control will make arrange
Self-regulation. This study experiment examine method based on Multiple Intelligence that involves four factors psychology in elementary school .


کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

علاقه در یادگیری، ویژه، درگیری، آسانی، سلاست (روشنی)، هوش چندگانه

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

Interest on learning, specific, involvement, easiness, clearness, Multiple Intelligence

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری