ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
پنج شنبه, ۹ اسفند

پیشرفت تحصیلی، ساخت تیم، و همکاری در برنامه ترکیبی دکترا در رهبری آموزشی

Advancing Scholarship, Team Building, And Collaboration In A Hybrid Doctoral Program In Educational Leadership

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله Journal of College Teaching & Learning – Fourth Quarter 2014 Volume 11, Number 4
سال انتشار 2014
فرمت فایل PDF
کد مقاله 9330

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

Hybrid programs are changing the landscape of doctoral programs at American universities and
colleges. The increased demand for hybrid doctoral programs, particularly for educational and
career advancement, serves as an innovative way to increase scholarship, advance service, and
promote leadership. Hybrid programs serve as excellent venues for advancing scholarship,
collaboration, and team building and provide doctoral candidates with increased opportunities to
interact professional peers, course materials program resources. These enhanced opportunities
lead to greater team engagement and enhanced opportunities for scholarly collaboration.
Faculty mentors in hybrid programs lead rising scholars in the research and socialization process
of higher education academic and social networks.

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

پیشرفت تحصیلی؛ همکاری؛ دکترا؛ ترکیبی؛ ساختمان تیم

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

: Advancing Scholarship; Collaboration; Doctoral; Hybrid; Team Building

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری