هویت فرهنگی در ارتباطات بین فرهنگی
Cultural Identity in Intercultural Communication
نویسندگان |
این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است ورودعضویت |
اطلاعات مجله |
23-26 2015 sciencepg |
سال انتشار |
2015 |
فرمت فایل |
PDF |
کد مقاله |
26354 |
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.
چکیده (انگلیسی):
Culture is a nation's deepest historical accumulation and a country's most distinctive spiritual banner. Overall cultural strength and competitiveness of the country, an important symbol of national rejuvenation, is an important part of overall national strength. Through two-thousand-year history of East-West exchanges between various cultures, various ideological beliefs intertwined, and various ideological trends were agitated. China is able to really improve and stengthen the cultural soft power only by good solutions to the problem of cultural identity in global communication and the firm establishment of core values.
کلمات کلیدی مقاله (فارسی):
فرهنگی ارتباطات، هویت فرهنگی، ارزشهای اصلی
کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):
Cross-Cultural Communication, Cultural Identity, Core Values
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.