ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
چهارشنبه, ۳ بهمن

نگرش دانش آموزان نسبت به روش های جدید برای جلوگیری از طفره در گروه پروژه: تیم فعالیت خاطرات

Students’ Attitudes Toward A New Method For Preventing Loafing On The Group Project: The Team Activity Diary

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله Journal of College Teaching & Learning – January 2006 Volume 3, Number 1
سال انتشار 2006
فرمت فایل PDF
کد مقاله 14656

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

The Team Activity Diary (TAD) is designed to prevent social loafing on the team project. This
paper describes the TAD and reports on students’ perceptions of it. Although students appeared
fairly indifferent to the TAD, 25% of the students indicated that it increased their contributions to
the team project. Moreover, 16% of the students felt the TAD increased the contributions from
some of their teammates. The authors present recommendations for use of the TAD and offer
suggestions for future researchers.

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

پروژه گروهی

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

Group Project

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری