ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
شنبه, ۱ دی

نمونه کار به عنوان یک روش تدریس: طرح کپ استون برای ترویج شناخت رشد حرفه ای

Portfolio As A Teaching Method: A Capstone Project To Promote Recognition Of Professional Growth

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله Journal of College Teaching & Learning – First Quarter 2013 Volume 10, Number 1
سال انتشار 2013
فرمت فایل PDF
کد مقاله 9748

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

A reflective portfolio as a capstone assignment was selected to accomplish recognition by teachers
completing a science, technology, mathematics, engineering master’s program for elementary
teachers about their professional and personal changes and to provide program evaluators
additional qualitative data regarding attainment of program goals. As the teachers in the
program (N=20) neared the completion of the program, they were required to take a
comprehensive look at their experience. This data-driven, reflective portfolio experience showed
that the process clarified teachers’ learning in strategies to improve student learning, importance
of reflective practice, their role as a teacher leader, dedication to life-long learning and
confidence in being an effective professional educator.

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

نمونه کارها انعکاسی؛ پروژه کاپستون؛ ترویج شناخت از رشد حرفه ای

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

Reflective Portfolio; Capstone Project; Promote Recognition of Professional Growth

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری