ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
شنبه, ۱ دی

نظریه رویکرد تعاملی برای نیاز آموزش مبتنی بر انگیزه: روش TEACH

The TEACH Method: An Interactive Approach For Teaching The Needs-Based Theories Of Motivation

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله Journal of College Teaching & Learning – First Quarter 2014
سال انتشار 2014
فرمت فایل PDF
کد مقاله 9281

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

This paper describes an interactive approach for explaining and teaching the Needs-Based
Theories of Motivation. The acronym TEACH stands for Theory, Example, Application,
Collaboration, and Having Discussion. This method can help business students to better
understand and distinguish the implications of Maslow’s Hierarchy of Needs, Alderfer’s ERG
Theory, Herzberg’s 2 Factor Theory, and McClelland’s Acquired Needs Theory through in-class
activities and application. The TEACH Method is an interactive approach for teaching the NeedsBased Theories of Motivation. Business faculty who teach Human Resource Management,
Leadership, Management, and Organizational Behavior must introduce and teach the topic of
motivation. Many students find difficulty in grasping the concepts and implications of the multiple
theories of motivation. The TEACH Method introduces a model for helping students learn, apply,
and analyze the merits of each of the Needs-Based Theories of Motivation. Business faculty can
also benefit from using this approach to assure learning outcomes, to stimulate critical thinking,
and to encourage higher levels of student engagement and participation in classroom discussion.
This model can be facilitated in two 50 minute increments.

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

آموزش و پرورش کسب و کار؛ تعلیم و تربیت؛ نظریه های انگیزش؛ فیلم در کلاس درس

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

Business Education; Pedagogy; Theories of Motivation; Film in the Classroom

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری