می توانید در بحث های گروه ها و تکالیف فردی و کمک به دانش بیشتر در رشد ریاضی موفقیت داشته باشید؟
Can Group Discussions And Individualized Assignments Help More Students Succeed In Developmental Mathematics?
نویسندگان |
این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است ورودعضویت |
اطلاعات مجله |
Journal of College Teaching & Learning – Third Quarter 2015 |
سال انتشار |
2015 |
فرمت فایل |
PDF |
کد مقاله |
9029 |
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.
چکیده (انگلیسی):
Students taking developmental mathematics courses resist attempting word problems when they
are presented to them. Although word problems can help students contextualize learning, develop
better understanding of the concepts and apply world knowledge, they constitute an impediment to
students’ progress in developmental mathematics courses. A two-semester study on the first
developmental mathematics course at LaGuardia Community College shows that students perform
better at word problems when they have been discussed in groups with their peers prior to the
homework. Moreover, when assigned word problems without a class discussion, students perform
better when these problems are individualized based on their areas of interest.
کلمات کلیدی مقاله (فارسی):
بحث گروهی؛ مشکلات کلمه؛ رشد ریاضیات
کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):
Group Discussion; Word Problems; Developmental Mathematics
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.