معلم و تعامل کلامی دانش آموزان در سطح متوسطه
Teacher-Students Verbal Interaction At The Secondary Level
نویسندگان |
این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است ورودعضویت |
اطلاعات مجله |
Journal of College Teaching & Learning – September 2008 Volume 5, Number 9 |
سال انتشار |
2008 |
فرمت فایل |
PDF |
کد مقاله |
12726 |
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.
چکیده (انگلیسی):
The main purpose of this study was to explore teacher-student verbal interaction in the secondary
level classes using the Flanders Interaction Analysis system (FIA). Its findings and conclusions may
stimulate teachers at the secondary level to improve their teaching behaviour in order to maximize
students’ learning
کلمات کلیدی مقاله (فارسی):
.
کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):
.
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.