ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت

معلم جامع القایی: نشست نیازهای مدیران و معلمان جدید در مدارس روستایی

Comprehensive Teacher Induction: Meeting The Dual Needs Of Principals And New Teachers In Rural Schools

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله Journal of College Teaching & Learning – Second Quarter 2012 Volume 9, Number 2
سال انتشار 2012
فرمت فایل PDF
کد مقاله 9982

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

This research project is the third in a series of research projects conducted for the purpose of
assisting rural school principals create comprehensive first-year teacher induction programs. This
project promotes the use of comprehensive teacher induction programs that meet both the needs of
school principals, but also the social, personal, and family needs of new teachers starting their
education careers in rural schools in South Dakota. The data was collected from previous teacher
skills and school traits studies involving school principals and first-year teachers from across
South Dakota. This report was created through the Northern State University Teacher Induction
Program, a follow-up support and data collection program intended for new teachers entering
education upon graduation from Northern State University in Aberdeen, South Dakota. The data
collected documents trends and issues and is reported annually to Northern State University
School of Education.

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

معلم القایی؛ صفات مدرسه؛ دانشگاه ایالتی شمالی؛ معلمان جدید. سال اول معلمان

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

Teacher Induction; School Traits; Northern State University; New Teachers; First-Year Teachers

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری