ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
یکشنبه, ۱۸ شهریور

مطالعه مقطعی از سنگ خواندن: رویکرد به پشتیبانی و ایجاد انگیزه خوانندگان آسیب پذیر

A Cross-Sectional Study of Reading Rocks: An Approach to Support and Motivate Vulnerable Readers

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله 142-145 2015 sciencepg
سال انتشار 2015
فرمت فایل PDF
کد مقاله 26026

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

The current study explores the achievement gains associated with Reading Rocks, a literacy program to support vulnerable readers between the ages of 6 and 12. The Reading Rocks program is designed based on literacy frameworks of phonics, sight words, and fluency. In addition to this, the Reading Rocks program is a one-to-one tutoring program that holds to the principles of direct, explicit instruction – a service delivery model promoted by the National Reading Panel. The current paper describes the Reading Rocks program along with its foundation principles and also demonstrates the results of a cross-sectional study of fifty children participating in the program. The paper concludes with educational and policy-based implications.

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

خوانندگان آسیب پذیر، انگیزه، سواد

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

Vulnerable Readers, Motivation, Literacy

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری