مطالعه مقطعی از سنگ خواندن: رویکرد به پشتیبانی و ایجاد انگیزه خوانندگان آسیب پذیر
A Cross-Sectional Study of Reading Rocks: An Approach to Support and Motivate Vulnerable Readers
نویسندگان |
این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است ورودعضویت |
اطلاعات مجله |
142-145 2015 sciencepg |
سال انتشار |
2015 |
فرمت فایل |
PDF |
کد مقاله |
26026 |
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.
چکیده (انگلیسی):
The current study explores the achievement gains associated with Reading Rocks, a literacy program to support vulnerable readers between the ages of 6 and 12. The Reading Rocks program is designed based on literacy frameworks of phonics, sight words, and fluency. In addition to this, the Reading Rocks program is a one-to-one tutoring program that holds to the principles of direct, explicit instruction – a service delivery model promoted by the National Reading Panel. The current paper describes the Reading Rocks program along with its foundation principles and also demonstrates the results of a cross-sectional study of fifty children participating in the program. The paper concludes with educational and policy-based implications.
کلمات کلیدی مقاله (فارسی):
خوانندگان آسیب پذیر، انگیزه، سواد
کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):
Vulnerable Readers, Motivation, Literacy
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.