محدودیت های معرفت شناختی مطالعه ی موردی. پژوهش تجربی
Epistemological limitations of study case. An empirical investigation
نویسندگان |
این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است ورودعضویت |
اطلاعات مجله |
Procedia - Social and Behavioral Sciences 127 |
سال انتشار |
2014 |
فرمت فایل |
PDF |
کد مقاله |
9528 |
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.
چکیده (انگلیسی):
This paper related to epistemological limitations of study case develops an empirical investigation concerning the contrasting points of view between teacher and students in the Romanian classroom. The purpose is to establish the case identity, to delineate a resolutive model or a strategy, and to identify preconceptions about the student from the vantage point of the teacher. The data
collected demonstrate that the case is an authentic one, the identity of teacher and the identity of students are opposite, strategies to be used are various, and it is about cultural shortcircuits (ideas, values, cultural norms, etc.) in the classroom.
کلمات کلیدی مقاله (فارسی):
روانشناسی آموزشی، تحلیل های کیفی، مدیریت کلاس درس، تمرین آموزشی، ارتباط، جمله بندی
کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):
educational psychology, qualitative analysis, classroom management, pedagogical practice, communication, wording.
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.