فعالانه به دنبال دانش در کلاس درس دانشگاه
Actively Pursuing Knowledge In The College Classroom
نویسندگان |
این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است ورودعضویت |
اطلاعات مجله |
Journal of College Teaching & Learning – June 2011 Volume 8, Number 6 |
سال انتشار |
2011 |
فرمت فایل |
PDF |
کد مقاله |
10285 |
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.
چکیده (انگلیسی):
The purpose of this study was to compare course evaluation responses of students enrolled in
several sections of a graduate level human growth and development course taught with a
traditional lecture/textbook approach to the course evaluation responses of students enrolled
subsequent sessions of the same graduate human growth and development course taught with an
active learning approach. Quantitative and qualitative data indicated that students in the sections
taught with an active learning approach rated those sections significantly higher than students in
sections taught with a traditional lecture/textbook approach.
کلمات کلیدی مقاله (فارسی):
یادگیری فعال؛ آموزش موثر. آموزش آموزش عالی
کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):
active learning; effective instruction; higher education instruction
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.