عوامل موفقیت بحران مبتنی بر توسعه سیستم مدیریت محتوا برای شرکت های بزرگ و کوچک
CRITICAL SUCCESS FACTORS-BASED CONTENT MANAGEMENT SYSTEM DEVELOPMENT FOR SMALL AND MEDIUM SIZE ENTERPRISES
نویسندگان |
این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است ورودعضویت |
اطلاعات مجله |
thescipub.com |
سال انتشار |
2014 |
فرمت فایل |
PDF |
کد مقاله |
24190 |
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.
چکیده (انگلیسی):
The purpose of this study is to compare the sales and visitor access traffic as a result of using critical
success factors in an online car accessories store compared with online trading forums. The study uses
quantitative and non-experimental methods. Quantitative data analysis and t-test are performed on the
comparison and correlation of visitor access and sales frequency between online stores and online trading
forums. Analysis results show visitor access traffic and sales frequency in online trading forums are
significantly higher than online stores. This study revealed that it is better to market and sell car accessories
online through online trading forums compared to a specialized online store.
کلمات کلیدی مقاله (فارسی):
سيستم مديريت محتوا ، عوامل موفقيت ، فروشگاه آنلاين ، انجمن آنلاين
کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):
Keywords: Content Management System, Critical Success Factors, Online Store, Online Forum
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.