ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
شنبه, ۲۹ اردیبهشت

ساخت سرگرم کننده: تعیین سرنوشت و یادگیری در آزمایشگاه طراحی بعد مدرسه

Constructing fun: self-determination and learning at an afterschool design lab

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله sciencedirect
سال انتشار 2000
فرمت فایل PDF
کد مقاله 15078

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

The authors interpret the interactions at an afterschool and summer learning lab for children in grades 2 through 8. Combining an examination of the activities in a videotaped 2-h segment of an afternoon class with reflective commentary by the lead author/teacher, the authors present student and teacher behavior within its particular social context. Through an analysis of student, teacher, and artifact interactions, the authors find that self-determination is essential to the construction of fun and learning in the afterschool program.

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

تعیین سرنوشت؛ منبع کنترل؛ محیط های یادگیری غیررسمی؛ زمینه اجتماعی یادگیری؛ بازی؛ باشگاه کامپیوتر؛ لگو / لوگو؛ آموزش طراحی؛ علوم، ریاضی، آموزش فن آوری؛ ارزیابی واقع

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

Self-determination; Locus of control; Informal learning environments; Social context of learning; Play; Computer clubs; Lego/Logo; Design education; Science, math, technology education; Situated evaluation

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری