روش های موثر جمع آوری داده ها مورد استفاده در نظارت بر بازی رفتار خوب: جمع آوری داده ها مبتنی بر فناوری در مقابل داده های جمع آوری شده دستی
Effective data collection modalities utilized in monitoring the good behavior game: Technology-based data collection versus hand collected data
نویسندگان |
این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است ورودعضویت |
اطلاعات مجله |
http://www.journals.elsevier.com/computers-in-human-behavior |
سال انتشار |
January 2016 |
فرمت فایل |
PDF |
کد مقاله |
19447 |
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.
چکیده (انگلیسی):
The Good Behavior Game (GBG) has been identified as an effective evidence-based class-wide management intervention to decrease maladaptive classroom behaviors. This study was a systematic replication and extension of previous research on GBG. This study looks at the continued effectiveness of the GBG on increasing appropriate student classroom behaviors and on increasing teacher behaviors specific praise statements to students. This research is also attempting to investigate teacher perception of the use of evidence-based interventions and data collection in the classroom, and the differences in accuracy in data collection and the GBG intervention while monitoring teacher's usage of both hand calculated and computer-based data collection modalities.
کلمات کلیدی مقاله (فارسی):
رفتار؛ مدیریت کلاس درس؛ مداخلات رفتار مثبت و حمایت ها؛ جمع آوری داده ها؛ دقت
کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):
Behavior;Classroom management;Positive behavior interventions and supports;Data collection; Accuracy
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.