ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت

روش آموزشی پیشنهادی برای آماده سازی دانشجویان تربیت معلم برای ترکیب زبان علمی در کلاس های درس ریاضیات

A Proposed Pedagogical Approach for Preparing Teacher Candidates to

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله International Education Studies(2015),www.ccsenet.org
سال انتشار 2015
فرمت فایل PDF
کد مقاله 576

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

The purpose of this article is to present issues related to prioritizing academic language in teaching performance
assessments and to propose a pedagogical approach that prepares middle grades mathematics teacher candidates
to teach academic language. Based on our experience with teacher candidates and our knowledge of edTPA
standards involving academic language, we suggest several steps for effective implementation. Key concerns
about academic language with edTPA are problematic aspects of emphasis on syntax, challenging perspectives of
incorporating academic language for productive discourse, and lack of research on the role of language functions
or syntax in teaching mathematics. Keeping these concerns in mind for an effective implementation, we propose
ways to facilitate learning of preservice teachers to develop lesson plans that connect objectives and language
functions, and recommend the need for professional development for faculty and administrators, curriculum
review and alignment, and provision of resources.

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

زبان علمی،ارزیابی مبتنی بر عملکرد،آموزش معلم ریاضیات

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

academic language, edTPA, performance-based assessment, mathematics teacher education

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری