ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
یکشنبه, ۳۱ فروردین

رسانه های اجتماعی؛ کنترل اسلحه؛ کادر بندی؛ اقناع؛ اعتبار؛ طراحی تجربی

Persuasion in 140 characters: Testing issue framing, persuasion and credibility via Twitter and online news articles in the gun control debate

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله www.journals.elsevier.comcomputers-in-human-behavior
سال انتشار January 2017
فرمت فایل PDF
کد مقاله 1554

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

Using a 2 × 2 × 4 experimental design, this study examined the framing of the pro and anti-gun control arguments posited after the Sandy Hook shooting and the resultant effect on persuasion and credibility. Overall, pro-gun control frames were more persuasive and more credible than anti-gun control frames. Arguments transmitted via online news articles elicited more persuasion than those transmitted via Twitter. News article sources were deemed more credible too. I discuss the ramifications within.

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

رسانه های اجتماعی؛ کنترل اسلحه؛ کادر بندی؛ اقناع؛ اعتبار؛ طراحی تجربی

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

Social media; Gun control; Framing; Persuasion; Credibility; Experimental design

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری