دست نامرئی: قدرت زبان در ایجاد استقبال تجارب آموزش متوسطه
The Invisible Hand: The Power Of Language In Creating Welcoming Postsecondary Learning Experiences
نویسندگان |
این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است ورودعضویت |
اطلاعات مجله |
Journal of College Teaching & Learning – May 2011 Volume 8, Number 5 © 2011 The Clute Institute 11 The Invisible Hand: The Power Of |
سال انتشار |
2011 |
فرمت فایل |
PDF |
کد مقاله |
10207 |
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.
چکیده (انگلیسی):
This manuscript discusses from the joint perspectives of an undergraduate student and a faculty
member the often invisible role that language can play in providing postsecondary learning
experiences that can either include or exclude students on the basis of social identity. The authors
discuss ignorance, uncertainty, and political correctness as barriers to open communication about
race, ethnicity, gender, sexual orientation, disability, and other aspects of social identity. They
then address writing about diversity and provide ideas for engaging in conversations about
diversity in the classroom.
کلمات کلیدی مقاله (فارسی):
ارتباطات؛ تنوع؛ گنجاندن؛ هویت اجتماعی
کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):
communication; diversity; inclusion; social identity
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.