ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
شنبه, ۲۲ دی

درک نوآورانه زیست محیطی دانش آموزان و اجرای خلاق در توده مبتنی بر یادگیری

Students’ innovative environmental perceptions and creative performances in cloud-based m-learning

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله http://www.journals.elsevier.com/computers-in-human-behavior
سال انتشار October 2016
فرمت فایل PDF
کد مقاله 4700

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

The present study examined how cloud-based mobile learning (m-learning) affects students’ perceptions of innovative environments, and their creative performance. A total of 123 university students served as research participants, and underwent either an experimental or control learning session. The results of the study indicated: 1) a positive medium correlation occurred between perceptions of innovative environments and creative performance; 2) cloud-based m-learning has significant effects on overall perceptions of innovative environments that include features such as motivation from organizations, motivation from supervisors, team support, sufficient resources, and challenging work; and 3) cloud-based m-learning has positive effects on students’ overall creative products, their usefulness, and novelty.

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

مبتنی بر توده یادگیری؛ برداشت نوآورانه از محیط؛ خلاقیت

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

Cloud-based m-learning;Perceptions of innovative environments; Creativity

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری