درک دانشکده از طریق دوره های حضوری به آموزش آنلاین
Faculty Perceptions Of Moving A Face-ToFace Course To Online Instruction
نویسندگان |
این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است ورودعضویت |
اطلاعات مجله |
Journal of College Teaching & Learning – Third Quarter 2015 |
سال انتشار |
2015 |
فرمت فایل |
PDF |
کد مقاله |
9035 |
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.
چکیده (انگلیسی):
This qualitative study explores the experiences of 10 faculty members who developed and taught
an online course that they had previously taught in a face-to-face classroom. The categories from
the data analysis included planning, implementation, and reflection. Within the categories, eight
themes emerged from the data. The themes addressed technological support received during
online course development, time commitment of faculty, role of faculty member, instructional
strategies used within the online course, adjustment of teaching in an online course, synchronous
versus asynchronous instruction, faculty member confidence, and control. We drew three
conclusions from faculty members’ experiences and perceptions.
کلمات کلیدی مقاله (فارسی):
دوره های آنلاین. برنامه ریزی دوره؛ اجرای دوره های آنلاین. بازتاب دانشکده؛ تعهددانشکده
کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):
Online Course; Course Planning; Online Course Implementation; Faculty Reflection; Faculty Commitment
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.