ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
یکشنبه, ۹ اردیبهشت

درست کردن: آیا غیر بازیکنان و زنان از کلاس درس دنیای مجازی محروم هستند؟

Leveling up: Are non-gamers and women disadvantaged in a virtual world classroom?

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله www.journals.elsevier.comcomputers-in-human-behavior
سال انتشار December 2016
فرمت فایل PDF
کد مقاله 1153

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

Today's young gamers are tomorrow's students who expect more immersion from their online learning experiences. Teachers and administrators, however, must ask are some students at a disadvantage in such a class and does gender play a role? We examine the degree to which gaming experience and gender influence sense of presence in a virtual world learning classroom. Feelings of presence are key to involvement in virtual worlds. Participants, 348 undergraduates, interacted within a custom designed virtual world classroom focusing business negotiation skills. Results reveal that while gaming experience gives a slight advantage, lack of previous software ownership and gender do not put learners at a disadvantage. This finding shows that non-gamers and females can equally participate in a virtual world classroom, relieving concerns of adoption.

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

دنیای مجازی؛ آموزش آنلاین. تجربه بازی. جنسیت؛ سرزمین عجایب گسترش

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

Virtual worlds; Online education; Gaming experience; Gender; Open wonderland

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری