ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
جمعه, ۲۱ اردیبهشت

حکومت دانشکده و نتایج ارزیابی: سازگار و یا قابل احتراق؟

Faculty Governance And Outcomes Assessment: Compatible Or Combustible?

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله Journal of College Teaching & Learning – Second Quarter 2013 Volume 10, Number 2
سال انتشار 2013
فرمت فایل PDF
کد مقاله 9697

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

This paper identifies the various factors driving the outcomes assessment movement, contrasts the
old paradigm with the model now espoused by regional accreditors, discusses the six-step process
of student outcomes assessment, emphasizes faculty ownership of the process to prevent
administrative usurpation, and proposes specific strategies to enhance faculty empowerment.

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

نتایج ارزیابی؛ حکومت دانشکده؛ آموزش اثربخش؛ مسئولیت حرفه ای

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

Outcomes Assessment; Faculty Governance; Teaching Effectiveness; Professional Responsibility

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری