حکومت دانشکده و نتایج ارزیابی: سازگار و یا قابل احتراق؟
Faculty Governance And Outcomes Assessment: Compatible Or Combustible?
نویسندگان |
این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است ورودعضویت |
اطلاعات مجله |
Journal of College Teaching & Learning – Second Quarter 2013 Volume 10, Number 2 |
سال انتشار |
2013 |
فرمت فایل |
PDF |
کد مقاله |
9697 |
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.
چکیده (انگلیسی):
This paper identifies the various factors driving the outcomes assessment movement, contrasts the
old paradigm with the model now espoused by regional accreditors, discusses the six-step process
of student outcomes assessment, emphasizes faculty ownership of the process to prevent
administrative usurpation, and proposes specific strategies to enhance faculty empowerment.
کلمات کلیدی مقاله (فارسی):
نتایج ارزیابی؛ حکومت دانشکده؛ آموزش اثربخش؛ مسئولیت حرفه ای
کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):
Outcomes Assessment; Faculty Governance; Teaching Effectiveness; Professional Responsibility
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.