تیم مبتنی بر یادگیری: برداشت از اساتید و دانشجویان در دانشگاه تایلندی
Team-Based Learning: Perceptions Of Instructors And Students In Thai Universities
نویسندگان |
این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است ورودعضویت |
اطلاعات مجله |
Journal of College Teaching & Learning – November 2011 Volume 8, Number 11 |
سال انتشار |
2011 |
فرمت فایل |
PDF |
کد مقاله |
10423 |
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.
چکیده (انگلیسی):
The purpose of the study reported on in this paper was to identify and compare instructors’ and
students’ perceptions of Team-Based Learning (TBL). Participants were 270 instructors and 288
fourth year students from the faculties of Industrial Education at six universities in Bangkok. The
data were analyzed using factor analysis and structural equation modeling with LISREL
TM
.
Results indicated that both instructors and students agreed on the importance of two factors in
TBL: Active Learning and Authentic Assessment. Students were significantly more likely to favor
The Value of Team. Instructors were significantly more likely to value the importance of
Instructional Design for TBL.
کلمات کلیدی مقاله (فارسی):
تیم مبتنی بر یادگیری؛ تایلند؛ دانشگاه؛ مربیان؛ برداشت؛ دانش آموزان
کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):
Team-Based Learning; Thailand; University; Instructors; Perceptions; Students
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.