توسعه دانش و مهارتها برای ایجاد انگیزه رهبران آموزشی که بهترین عملکرد را در ارزیابی کلاس و آموزش داشته اند: دوره واحد NCPEA
Developing Knowledge and Skills for Aspiring Educational Leaders that address Best Practices in Classroom Assessment and Instruction: An NCPEA Course Module
نویسندگان |
این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است ورودعضویت |
اطلاعات مجله |
The International Journal of Educational Leadership Preparation, Volume 6, Number 1, January - March, 2011, ISSN 2155-9635 |
سال انتشار |
2011 |
فرمت فایل |
PDF |
کد مقاله |
11095 |
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.
چکیده (انگلیسی):
This is an Instructional Module for a course entitled Assessment and Instruction for Educational
Leaders addresses classroom assessment and the evaluation of instruction. The goal of this course is to
help aspiring educational leaders to develop teacher observation and evaluation skills, better understand
the construction of teacher generated formative and summative student assessment instruments, and
rene collaborative and leadership skills. The learning activities and candidate produced artifacts are
experiential and focus on performance-based tasks. This module also includes a reading list and 3 rubrics
that are used to guide instruction and assess the candidate's leadership knowledge and skills.
کلمات کلیدی مقاله (فارسی):
دانش، مهارت، رهبران آموزشی، عملکرد، ارزیابی، دوره NCPEA
کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):
Knowledge, Skill, Educational Leaders, Practice, Assessment, NCPEA Course
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.