تمایلات اروپا برای آموزش بزرگسالان به راهبرد یادگیری مادام العمر؛روش های مدرن و مهارت های رومانیایی در آموزش
European Trends for Adults Education in Lifelong Learning Strategy: Modern Methods and Romanian Skills in Training Management
نویسندگان |
این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است ورودعضویت |
اطلاعات مجله |
Available online at www.sciencedirect.com |
سال انتشار |
Procedia - Social and Behavioral Sciences 180 ( 2015 ) 1161 – 1169 |
فرمت فایل |
PDF |
کد مقاله |
7342 |
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.
چکیده (انگلیسی):
When speaking about changes regarding Romanian adult lifelong learning system we must point that 1990 is a reference year for
adapting to modern skills. The paper below wants to point that adults must be problem-centered in further orientation of
educational system in Romania in order to become part of the economic and social development and main actor of this
transformation.
The need for permanent adult and vocational education has been a target for all the institutions involved in the attainment of this
aim, as the concept of permanent education based upon changing entire societies consists in providing adaptation to all who are
part of the active work force within a constantly changing market.
کلمات کلیدی مقاله (فارسی):
آموزش بزرگسالان، آموزش شغلی،یادگیری مادام العمر،روشهای آموزشی
کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):
adult education; vocational education; lifelong learning; training methods
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.