ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت

تفسیر: تجزیه و تحلیل عمیق از قاب های معرفتی و شرکت کنندگان منفعل اطراف استدلال و یادگیری در فضاهای یادگیری غیررسمی

Commentary: Deep analysis of epistemic frames and passive participants around argumentation and learning in informal learning spaces

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله http://www.journals.elsevier.com/computers-in-human-behavior
سال انتشار December 2015
فرمت فایل PDF
کد مقاله 14885

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

Our commentary first discusses three points of interest highlighted by the current studies in terms of breadth of measured behaviors and characteristics, the commensurability of designs, and the importance and challenge of analyzing learning by passive participants. We then discuss how datamining strategies might be organized to support future research building on these points of interest.

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

استدلال؛ داده کاوی

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

Argumentation; Datamining

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری