تفاوت های جنسیتی در اثر ارتباط در تصمیم گیری های آنلاین دانشجویان،
Gender differences in the effect of communication on college students’ online decisions
نویسندگان |
این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است ورودعضویت |
اطلاعات مجله |
www.journals.elsevier.comcomputers-in-human-behavior |
سال انتشار |
December 2016 |
فرمت فایل |
PDF |
کد مقاله |
1131 |
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.
چکیده (انگلیسی):
This study focuses on gender differences in the influence of online communication on e-commerce purchase decision strategies. From the literature, we deduce a new theoretical model based on three foundational theories and design a 2 ∗ 2 mixed factorial experiment to test the influence of online communication in cases with and without online communication. This involves analyzing screen-recording data to check the effect of shopping behavior initiation, and using questionnaire research to test differences in the user experience before and after such communication. Finally, we concluded that the influence of online communication differs between men and women, and the influence is largely positive to both males and females.
کلمات کلیدی مقاله (فارسی):
روانشناسی شناختی؛ تعاملی؛ تفاوت دختران و پسران؛ تصمیم آنلاین
کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):
Cognitive psychology; Interactive; Gender difference; Online decision
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.