تفاوت جنسیتی در ارتباط با سیستم آموزش هوشمند وجود دارد؟ می توانید بیزی دانش ردیابی و تجزیه و تحلیل منحنی یادگیری مدل به این سوال پاسخ؟
Is there a gender difference in interacting with intelligent tutoring system? Can Bayesian Knowledge Tracing and Learning Curve Analysis Models answer this question?
نویسندگان |
این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است ورودعضویت |
اطلاعات مجله |
www.journals.elsevier.comcomputers-in-human-behavior |
سال انتشار |
, August 2016 |
فرمت فایل |
PDF |
کد مقاله |
5568 |
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.
چکیده (انگلیسی):
Multiple studies have been conducted on Project LISTEN, an intelligent tutoring system (ITS) used to analyze educational learning through case analysis of students' interactions with ITS. Studies have defined the phenomenon by exploring ‘what happens when/if’ questions and analyzing these in the context of the specified phenomenon occurrence. While ITS often focus on student decisions regarding when and how to use the system's resources, we suggest further analysis and monitoring are needed to get the best results from these systems. In this study, we argue that boys interact differently with ITS than girls. This finding is evident in results from both the Bayesian Knowledge Tracing and Learning Curve Analysis models.
کلمات کلیدی مقاله (فارسی):
سیستم آموزش هوشمند. دانش بیزی ردیابی؛ آموزش تجزیه و تحلیل منحنی
کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):
Intelligent tutoring systems; Bayesian knowledge tracing; Learning curve analysis
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.