تجزیه و تحلیل عوامل موثر بر کالج چینی دانشجویان آموزش رفتار ارزیابی
Analysis of Factors Affecting Chinese College Students' Teaching Evaluation Behavior
نویسندگان |
این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است ورودعضویت |
اطلاعات مجله |
12-16 2016 sciencepg |
سال انتشار |
2016 |
فرمت فایل |
PDF |
کد مقاله |
25329 |
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.
چکیده (انگلیسی):
Based on reviews of 1431 Chinese college students on teaching, this paper analyzes from the two aspects of evaluation behavior, namely evaluation pressure and evaluation cognition. Results showed an influence from the combination of both, making suggestion to improve students' cognition on this issue as well as to use two differentiated teaching assessment systems to standardize students' evaluation behavior.
کلمات کلیدی مقاله (فارسی):
آموزش رفتار ارزیابی، تجزیه و تحلیل رگرسیون، اعتبار، روایی
کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):
Teaching Evaluation Behavior, Regression Analysis, Reliability, Validity
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.