ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
چهارشنبه, ۳ بهمن

تاثیر ریتم های موسیقی بر رفتار خریدارمصرف کننده ی محصولات ابزار فروشی

The influence of musical rhythms on consumer buyer behavior of retail gadget products

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله Procedia - Social and Behavioral Sciences 78
سال انتشار 2013
فرمت فایل PDF
کد مقاله 9570

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

This research is focused on highlighting musical rhythm differences in gadget detail recognition after exposure to a visual presentation with a musical background and represents the second stage of a three part research study applied on the same participants. Method: Participants were 60 undergraduate students’ age between 20 and 24 years old from the Faculty of Psychology and Educational Sciences, University of Bucharest. Materials were images and possible prices of eight gadget products. The instrument was a questionnaire investigating the prices related to each gadget product image. Results highlighted no musical rhythm differences in gadget detail recognition.

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

ریتم موسیقی تند، ریتم موسیقی کند، محصولات ابزاری، گروه کنترل

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

rapid musical rhythm, slow musical rhythm, gadget products, control group;

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری