تاثیر ریتم های موسیقی بر رفتار خریدارمصرف کننده ی محصولات ابزار فروشی
The influence of musical rhythms on consumer buyer behavior of retail gadget products
نویسندگان |
این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است ورودعضویت |
اطلاعات مجله |
Procedia - Social and Behavioral Sciences 78 |
سال انتشار |
2013 |
فرمت فایل |
PDF |
کد مقاله |
9570 |
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.
چکیده (انگلیسی):
This research is focused on highlighting musical rhythm differences in gadget detail recognition after exposure to a visual presentation with a musical background and represents the second stage of a three part research study applied on the same participants. Method: Participants were 60 undergraduate students’ age between 20 and 24 years old from the Faculty of Psychology and Educational Sciences, University of Bucharest. Materials were images and possible prices of eight gadget products. The instrument was a questionnaire investigating the prices related to each gadget product image. Results highlighted no musical rhythm differences in gadget detail recognition.
کلمات کلیدی مقاله (فارسی):
ریتم موسیقی تند، ریتم موسیقی کند، محصولات ابزاری، گروه کنترل
کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):
rapid musical rhythm, slow musical rhythm, gadget products, control group;
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.