بین تئوری و عمل: اهمیت فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش عالی به عنوان ابزاری برای یادگیری مشارکتی
Between theory and practice: the importance of ICT in Higher Education as a tool for collaborative learning
نویسندگان |
این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است ورودعضویت |
اطلاعات مجله |
Available online at www.sciencedirect.com |
سال انتشار |
Procedia - Social and Behavioral Sciences 180 ( 2015 ) 1466 – 1473 |
فرمت فایل |
PDF |
کد مقاله |
7348 |
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.
چکیده (انگلیسی):
This article emphasizes the importance of using new technologies in university education, which is significant for teacher’s
possibility in order to implement into teaching as the method of proposal for a collaborative work, in some aspects, to develop the
skills required. From the point of view of the student, the technologies provide opportunities for motivating learning and also
collaborative nuances. In particular, explain our experience in the utilization of new technologies in university teaching activities
as teachers. The use of ICT in university teaching practice is contemplated as a necessity facing the adaptation to the EHEA.
کلمات کلیدی مقاله (فارسی):
فناوری اطلاعات و ارتباطات، یادگیری مشارکتی،آموزش عالی،شبکه های اجتماعی،
کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):
ICT, collaborative learning, Internet, Higher Education, EHEA, social networks.
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.