برنامه آماده سازی مدیران جدید مدارس شهری ۲۰۱۱-۲۰۰۸: ادراکات تکمیل کننده های برنامه، اصول نظارت، مدیران مدرسه سطح بالا
Urban School District’s Preparing New Principals Program 2008-2011: Perceptions of Program Completers, Supervising Principals, and Senior Level School District Administrators
نویسندگان |
این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است ورودعضویت |
اطلاعات مجله |
International Journal of Educational Leadership Preparation, Vol. 9, No. 1 – March, 2014 ISSN: 2155-9635 |
سال انتشار |
2014 |
فرمت فایل |
PDF |
کد مقاله |
8333 |
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.
چکیده (انگلیسی):
The purpose of these three parallel mixed method studies was to measure the effectiveness of an
urban school district’s 2011 Preparing New Principals Program (PNPP). Results supported the
premise that preparing principals for school leadership in 2013 must develop them as
instructional leaders who can improve teacher performance and student achievement. The
recommendations are useful to any school district or institution of higher education
implementing leader preparation programs. Improvements to principal preparation programs
supported by the results of these studies include a longer principal internship, a strong mentor
relationship with an effective principal, a structured process of initial entry into the program,
differentiated principal preparation experiences, and an increased focus on teacher
effectiveness.
کلمات کلیدی مقاله (فارسی):
برنامه مدیران، نظارت مدیران، نظارت، مدرسه، مدرسه شهری، ادراکات، مدیران مناطق شهری
کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):
Principals Program , Supervising Principals, Supervising, School, Urban School , Perceptions, School District Administrators,
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.