برقراری ارتباط در یک کلاس درس چند فرهنگی: مطالعه رفتار غیرکلامی دانش آموزان و نگرش نسبت به دانشکده لباس
Communicating In A Multicultural Classroom: A Study Of Students’ Nonverbal Behavior And Attitudes Toward Faculty Attire
نویسندگان |
این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است ورودعضویت |
اطلاعات مجله |
Journal of College Teaching & Learning – July 2011 Volume 8, Number 7 |
سال انتشار |
2011 |
فرمت فایل |
PDF |
کد مقاله |
10333 |
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.
چکیده (انگلیسی):
Economic and market globalization in the United States has engendered a multicultural learning
environment that challenges both faculty and students. Diversity in the classroom is further
complicated by nonverbal communication, which impacts on students’ attitudes toward faculty
members. Because today’s classrooms are changing and undergoing rapid shifts in composition,
culture, and orientation, the nature of learning is also changing to be more participative,
interactive, and team-oriented. To ensure that effective learning is taking place in
global/multicultural classroom settings, an improved faculty-student nonverbal relationship is
critically important. This study, therefore, emphasizes the importance of appropriate dress/attire
in a diverse classroom setting.
کلمات کلیدی مقاله (فارسی):
ارتباط غیر کلامی. دانشکده؛ دانشجو؛ کلاس های درس چند فرهنگی؛ جهانی شدن؛ لباس
کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):
nonverbal communication; faculty; student; multicultural classrooms; globalization; attire
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.