بررسی وضعیت فعلی دانشگاه چینی دانشجویان ارزشیابی تدریس شناخت
Survey on Current Situation of Chinese College Students' Teaching Evaluation Cognition
نویسندگان |
این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است ورودعضویت |
اطلاعات مجله |
17-21 2016 sciencepg |
سال انتشار |
2016 |
فرمت فایل |
PDF |
کد مقاله |
25332 |
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.
چکیده (انگلیسی):
Teaching evaluation is a teaching management method used by many colleges in China, and the evaluation behavior of college students directly affects the fairness and objectivity of teaching evaluation results. The survey shows that college students lack of the cognition of teaching evaluation and they generally don't understand the function of teaching evaluation, which has large arbitrariness and easy to be affected by the strict degree of teachers and the difficulty degree of courses, thus it is lack of objectivity.
کلمات کلیدی مقاله (فارسی):
ارزشیابی تدریس شناخت، دانشجویان کالج، بررسی
کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):
Teaching Evaluation Cognition, College Students, Survey
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.