ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
دوشنبه, ۸ بهمن

بررسی نگرش مصرف کننده و قصد به سمت آزمایشی رایگان از خدمات مبتنی بر فن آوری

Investigating consumer attitude and intention toward free trials of technology-based services

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله SCIENCEDIRECT
سال انتشار 2013
فرمت فایل PDF
کد مقاله 15478

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

Offering free trials can be an effective strategy to promote the diffusion of technology-based services. However, few studies have focused on the adoption of free trials toward technology-based services. This study examined the antecedents of consumer attitude and intention toward free trial of technology-based services under the framework of the technology acceptance model (TAM). The proposed model was tested by using the Partial Least Squares (PLS) technique. Results indicate that perceived usefulness, perceived ease of use, perceived risk and social influence are some of the important determinant factors. In addition, significant differences exist between female and male consumers.

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

مبتنی بر فن آوری خدمات؛ امتحان رایگان؛ نگرش مصرف کننده؛ قصد محاکمه؛ تفاوت های جنسیتی؛ مدل پذیرش فناوری

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

Technology-based service; Free trial; Consumer attitude; Trial intention; Gender differences; Technology acceptance model

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری