ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
جمعه, ۷ اردیبهشت

بررسی تجربه مشاوره معلمان

Examining the Mentoring Experience of Teachers

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله International Journal of Educational Leadership Preparation,1 Volume 7, Number 1 (January - March, 2012), ISSN 2155-9635.
سال انتشار 2012
فرمت فایل PDF
کد مقاله 11088

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

This descriptive research study examines the perceptions of former graduate students from Governors State University's Educational Administration Program regarding the quality and quantity of their
mentoring experience and their suggestions for mentoring implementation. The research questions are:
1. What is the percentage of teachers who receive mentoring during their rst year? 2. How is mentoring
assigned to rst year teachers? 3. What are the perceptions of teachers regarding their mentoring experience? Email solicitations were sent to 250 former students to request their participation. Participants
were directed to the www.surveymonkey.com site where they were asked to respond anonymously to 8
quantitative questions and 2 qualitative questions. The sample for this research study consisted of 97
participants.

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

معلم، مشاوره، مدیریت آموزشی

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

Mentoring، education administration, Teacher,

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری