ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
جمعه, ۱۴ اردیبهشت

بررسی تاثیر عوامل موثر در موفقیت تجارت الکترونیک در شرکت های کوچک و متوسط

بررسی تاثیر عوامل موثر در موفقیت تجارت الکترونیک در شرکت های کوچک و متوسط

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله www.journals.elsevier.comcomputers-in-human-behavior
سال انتشار January 2017
فرمت فایل PDF
کد مقاله 472

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

Companies and organizations have to attract and retain customers so that they can survive. Electronic-commerce (e-commerce) is regarded as an appropriate strategy for marketing, selling and integrating online services which can play a significant role in identifying, obtaining and maintaining customers. E-commerce optimizes and enhances the relationship and communications between the organization, producers, distributors and customers. However, it should be noted that success in e-commerce depends upon determining effective factors in e-commerce. There is a set of effective inside organizational and outside organizational factors in e-commerce which should be taken into consideration. In this study, a model and framework was proposed for specifying the effective factors on e-commerce success. Structural equations with partial least squares (PLS- SEM) was used to investigate and experiment the proposed model. The obtained results based on the collected data from 180 staff employees of the Post Bank1 in Eastern and Western Azerbaijan indicated that customer satisfaction, the amount of costs, infrastructures and knowledge and information are the effective's factors which have a significant impact on e-commerce success.

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

تجارت الکترونیک؛ فناوری اطلاعات؛ شرکتهای کوچک و متوسط

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

E-commerce; Information technology; Small- and medium-sized companies

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری