ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
جمعه, ۵ بهمن

بررسی اثرات یادگیری دانش آموز زبان انگلیسی با استفاده از روش COL بر اساس نظریه های موقعیتی

Investigating the effects of student learning of English using COL approach based on situational theories

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله sciencedirect
سال انتشار 2013
فرمت فایل PDF
کد مقاله 15894

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

This study first analyzed past research on computer-assisted language learning (CALL) approaches, and specifics of English learning to introduce research on situated cognition theories for teaching the subject. A Collaborative Online Learning (COL) approach that incorporated CALL features and situational theories was designed. Pre- and post-tests on student learning of English classes using a designed COL approach were carried out online. Results showed that the COL approach had different effects on student reading, communication and learning motivation. Students with intermediate scores exhibited the highest degrees of improvement, followed by students with low scores. To make the results more descriptive, the author implemented focus group interviews and analyzed the course contents.

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

زنگ زدن؛ COL؛ نظریه شناخت موقعیتی

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

CALL; COL; Situational cognition theories

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری