ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت

با استفاده از دو بخش متوالی گروه های تمرکز به عنوان یک ابزار مکمل دانشجویی برای ارزیابی دوره

Using Sequential Two-Part Focus Groups As A Supplemental Instrument For Student Course Evaluations

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله Journal of College Teaching & Learning – January/February 2009 Volume 6, Number 1
سال انتشار 2010
فرمت فایل PDF
کد مقاله 11528

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

This paper describes the use of a sequential two-part focus group program designed to be a
supplemental instrument for eliciting student suggestions to improve the teaching/learning
process. The sequential two-part focus group program provides students with two opportunities
to provide feedback and have that feedback both noted and mirrored back to them. Many of the
student comments and suggestions elicited during the focus group sessions were positive and
constructive. Moreover, use of the sequential two-part focus group program resulted in
statistically significant improvement in student evaluations in all but one of the seven major
sections of the Educational Testing Service’s SIR II, the primary instrument utilized to obtain the
student course evaluations. The “Overall Evaluation” of the course, wherein students are asked
to, “Rate the quality of instruction in this course as it contributed to your learning,” improved
most significantly.

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

پی در پی، تمرکز گروه، مکمل، ابزار، ارزیابی

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

Sequential ،Focus Groups ،A Supplemental، Instrument ، Evaluations

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری