انگیزه دانش آموز کلاس به عنوان عملکرد تعیین کننده در کسب و کار درست آزمونETS
Student Grade Motivation As A Determinant Of Performance On The Business Major Field ETS Exam
نویسندگان |
این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است ورودعضویت |
اطلاعات مجله |
Journal of College Teaching & Learning – July 2008 Volume 5, Number 7 |
سال انتشار |
2008 |
فرمت فایل |
PDF |
کد مقاله |
12646 |
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.
چکیده (انگلیسی):
This paper examines the determinants of performance on the business major field achievement
ETS exam with a focus on the impact of applying ETS exam scores to part of the capstone course
grade as a performance incentive. The sample consists of 150 students at a midsized regional
institution located in the Southwestern region of the United States. The empirical model employed
controls for grade point average, standardized test scores (SAT/ACT), junior college transfer
students, and gender. The results indicate that students are motivated to put forth significantly
more effort when capstone course grade is impacted by ETS performance.
کلمات کلیدی مقاله (فارسی):
: ارزیابی، ETS عمده تست درست در کسب و کار، نمرات دانش آموز، و انگیزه دانش آموز
کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):
Keywords: Assessment, ETS Major Field Test in Business, Student Grades, and Student Motivation
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.