انتخاب متغیر برای پرداخت در شبکه های اجتماعی: معرفی شرکت Hy-شاخص
Variable selection for payment in social networks: Introducing the Hy-index
نویسندگان |
این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است ورودعضویت |
اطلاعات مجله |
www.journals.elsevier.comcomputers-in-human-behavior |
سال انتشار |
, March 2016 |
فرمت فایل |
PDF |
کد مقاله |
8753 |
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.
چکیده (انگلیسی):
The rapid growth of social networks has led many companies to use mobile payment systems as business sales tools. As these platforms have an increasing acceptance among consumers, the main goal of this research is to analyze the individuals' use intention of these systems in a social network environment. The data used were collected after performing an experiment using the Zong Payment tool. The paper performs a comparative analysis of previous variable selection algorithms with a new hybrid approach: the Hy-index. As the results show, the use of the new index allows experts to obtain more information from the data available, giving them the chance to rank the variables and take more or less of them into consideration, depending on their experience.
کلمات کلیدی مقاله (فارسی):
پرداخت تلفن همراه؛ انتخاب متغیر؛ اطلاعات متقابل؛ آزمون دلتا؛ HY-شاخص؛ لعنت ابعاد؛ شبکه های اجتماعی
کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):
Mobile payment; Variable selection; Mutual information; Delta test; Hy-index; Curse of dimensionality; Social networks
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.