استفاده از مناظره برای به حداکثر رساندن یادگیری بالقوه: مطالعه موردی
Using Debate to Maximize Learning Potential: A Case Study
نویسندگان |
این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است ورودعضویت |
اطلاعات مجله |
Journal of College Teaching & Learning – January 2007 Volume 4, Number 1 |
سال انتشار |
2007 |
فرمت فایل |
PDF |
کد مقاله |
12809 |
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.
چکیده (انگلیسی):
Following a review of the literature, an educational case study is provided for the benefit of faculty
preparing college courses. In particular, we provide a transcribed debate utilized in a General
Psychology course as a best practice example of how to craft a debate which maximizes student
learning. The work is presented as a model for the principles of not building straw -men arguments,
not shying away from controversial topics, giving politically-incorrect viewpoints fair treatment,
making a crisp presentation that students will take seriously, and exemplifying gender-equity and
aggressive female role-modeling. Reparative therapy and homosexual orientation was the debate’s
topic.
کلمات کلیدی مقاله (فارسی):
بحث، به حداکثر رساندن، آموزش، بالقوه:
کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):
Debate ،Maximize، Learning ،Potential:
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.