ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
پنج شنبه, ۴ بهمن

استفاده از مناظره برای به حداکثر رساندن یادگیری بالقوه: مطالعه موردی

Using Debate to Maximize Learning Potential: A Case Study

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله Journal of College Teaching & Learning – January 2007 Volume 4, Number 1
سال انتشار 2007
فرمت فایل PDF
کد مقاله 12809

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

Following a review of the literature, an educational case study is provided for the benefit of faculty
preparing college courses. In particular, we provide a transcribed debate utilized in a General
Psychology course as a best practice example of how to craft a debate which maximizes student
learning. The work is presented as a model for the principles of not building straw -men arguments,
not shying away from controversial topics, giving politically-incorrect viewpoints fair treatment,
making a crisp presentation that students will take seriously, and exemplifying gender-equity and
aggressive female role-modeling. Reparative therapy and homosexual orientation was the debate’s
topic.

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

بحث، به حداکثر رساندن، آموزش، بالقوه:

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

Debate ،Maximize، Learning ،Potential:

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری