ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
دوشنبه, ۱ اردیبهشت

اثر نامزدی دانشجویی ، رضایت و یادگیری ادراک شده دانشجو در محیط های یادگیری اینترنتی

The Effects of Student Engagement, Student Satisfaction, and Perceived Learning in Online Learning Environments

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله Journal of Educational Leadership Preparation, Vol. 11, No. 1– May, 2016
سال انتشار 2016
فرمت فایل PDF
کد مقاله 3438

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

Studies have shown that course organization and structure, student engagement, learner
interaction, and instructor presence have accounted for considerable variance in student
satisfaction and perceived learning in online learning environments through a range of
pathways, although no research to date has tested the mediational relationship identified. This
study expanded upon the existing literature about online learning and the variables that
influence student satisfaction and perceived learning. The researchers investigated the
relationships among course structure/organization, learner interaction, student engagement, and
instructor presence on student satisfaction and perceived learning. The results of this study were
intended to inform practice related to increasing retention and improving the quality of online
teaching and learning.

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

دانشجو، نامزدی، رضایت دانشجویان، ادراک، آنلاین محیط های یادگیری

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

، Student، Engagement, Student Satisfaction, Perceived ،Online Learning Environments

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری