ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
پنج شنبه, ۴ بهمن

اثرات بخش های مختلف ارزیابی قبل از دوره بهره در دانشجویان

The Effects Of Different Sections And Students’ Pre-Course Interest On An Instructor’s Teaching Evaluations

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله Journal of College Teaching & Learning - March 2007 Volume 4, Number 3
سال انتشار 2007
فرمت فایل PDF
کد مقاله 13564

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

This study has identified two important factors, unrelated to an instructor’s teaching ability, which
can affect an instructor’s teaching evaluations. The first factor, which has never been examined in
any prior studies, is the section effect. This study finds that teaching evaluations differ significantly
across sections of the same course taught by the same instructor. This section effect cannot be
explained by six student-related variables. The second factor, which is students’ pre-course interest
measured at the beginning of a course, is found to be positively related to teaching evaluations.
These findings suggest that higher-education administrators may want to consider the section effect
and the students’ pre-course interest when they evaluate aninstructor’s teaching effectiveness for
promotion, tenure and merit decisions

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

ارزیابی آموزش

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

Teaching Evaluations

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری